DNA Tabloları Duvarları Süslüyor

Kişiye Özel DNA Tabloları

DNA tabloları gibi bir başlık akla ilk olarak o ikili sarmal şekilli bilimsel fotoğrafları getiriyor değil mi arkadaşlar, O yüzden konuya biraz bilimsel olarak gireceğiz ve DNA hakkında biraz bilgi vereceğiz. Önce DNA nedir kısaca bilmeyen okurlarımız için bir açıklama yapalım. Merak etmeyin o bilindik bilimsel, havalı dilleri kullanmadan, Deoksiribonükleik Asit olayına falan girmeden, anlaşılır bir şekilde değinip gececeğiz. Efendim dünya üzerinde ki tüm canlılarda bulunan ve bu canlılarda kalıtsallığı sağlayan moleküle DNA diyoruz. Yeryüzündeki tüm canlılar, DNA isimli bu kimyasal maddeyi kullanarak, kendi biyolojik özelliklerinin bir kısmını veya tamamını yavrularına yani bir sonraki nesle aktarıyorlar. İşin enteresan tarafı ise canlılardaki nükleik asitleri oluşturan nükleotitlerin yapısı aynı  olmasına rağmen her canlı türünün her bireyinin değişik DNA yapıları farklı olması. Yani sizin DNA’nız benzersiz, ancak akrabalarınızla benzer noktaları var ki bu benzerlikte zaten DNA testleri ile ortaya çıkıyor.

DNA Duvar Tabloları

Evet her ne kadar bilimsel konulara girmeden etrafından dolanarak anlatmaya çalışsak da konu DNA gibi ağır olunca bir iki cümle de olsa bir şekilde o bilimsel muhabbete giriliyor. Şimdi hemen o moddan çıkıyor ve olması gerektiği gibi dekorasyona dönüyoruz. Efendim bilim ve sanatın buluştuğu ender noktalardan biri olan DNA Tabloları 21. yüzyılın modern portreleri olarak karşımıza çıkıyor. Duvar dekorasyonu ve duvar süsleme uygulamalarına yeni bir anlam, farklı bir boyut kazandırıyor. Dilerseniz gelin şimdi bu tablolardan paragraf aralarında beğenilerinize sunduğumuz görseller eşiliğinde biraz bahsedelim.

DNArtist DNA tabloları

Ülkemizde kişiye özel bu enteresan tabloları hazırlayan severek takip ettiğim, yaşanmış gerçek suç hikayelerinden yola çıkarak oluşturulan, bizim CSI Newyork’umuz, bizim CSI Miami dizimiz olan Kanıt dizisinin senarist ve sunuculuğunu yapan Prof. Dr. Sevil Atasoy tarafından kurulan Kita Tasarım, Reklam ve Danışmanlık firmasına ait bir proje olan DNArtist tarafından yapılıyor…

DNA Tabloları Nasıl Yapılır ?

Sizden alınan Svap örneği ile çıkartılan DNA ekstreniz Metalden, cama, akrilikten bir çok farklı malzemeye, özel istenilen renklerde ve boyutta bir çok farklı kombinasyonla hazırlanabilecek portreler haline getiriliyor.

DNA Dekoratif Tablolara Aktarılıyor

Şimdiden sıra dışı ve özgün projeler yapmak isteyen bir çok dekoratör ve iç mimarın göz bebeği haline gelen bu tablolarda 2, 3 hatta 4 kişinin DNA’sı bir arada bulunuyor. Eskiden aile fotoğrafları vardı ya tıpkı onun gibi düşünün, Sevgililer, eşler, aileler, dostlar, iş arkadaşları, hepsi bir arada kendi seçecekleri renklerle DNArtist tablolarında…

Paragraf aralarında ki örneklerde de göreceğiniz üzere ilk bakışta hiç bir anlamı yok gibi görünen bu tabloların, anlamı aslında DNA’ınızda gizli 🙂

Duvar Dekorasyonunda Son Nokta

DNA tabloları henüz çok bilinmiyor arkadaşlar. Onun için son derece özgün ve anlamlı bir dekorasyon ürünü. Gerçi son dönemde o eski dizinin tekrar bölümlerinin yayınlanması ile yeniden gündeme geldi.  Tabi İnternet’te de fenomen oldu, Dna tablosu ekşi sözlükte de kendine yer buldu.

“Sizin DNA’nız Hala Duvarınızda Asılı Değil mi ?”

Ayrıca bir kaç tanınmış gazete yazarı da bu tabloları farketti ve gazetelerinde ki köşelerine taşıdılar. Mesela Ayşe Arman “Sizin DNA’nız Hala Duvarınızda Asılı Değil mi ?” başlıklı makalesinde Prof. Dr. Sevil Atasoy ile yaptığı samimi röportajını yayınlamış.

DNA Tablo Fiyatları

Hepiniz merakla DNA tablosunun fiyatlarını merak ediyorsunuz değil mi arkadaşlar. “Bu tablo kaç paraya mal olur Allah bilir” diye geçiriyorsunuz içinizden. Hatta bazılarınız Google üzerinden araştırmaya başladı bile.

Kanvas DNA Tabloları

Google üzerinden yapılan o araştırmalar sonunda genel olarak Hepsiburada gibi e-ticaret siteleri ile karşılaşacaksınız büyük ihtimalle. Mesela arama motoru sayfasının ilk sıralarında Dna Kanvas Tablo Modelleri & Fiyatları N11.com şeklinde bir satış başlığı çıkacak karşınıza.

Ancak burada ki tablolar otabolar değil arkadaşlar. Zira o tablolar kitaplarda ki o bilindik ikili sarmal şeklin görüldüğü ve kime ait olduğu belli olmayan bir DNA’nın kanvas üzerine geçirilmiş basit bir halı ve 30 TL civarında fiyatlara satılıyorlar.

Bu tablolar hakkında hiç bir şekilde fiyat bilgisine ulaşamadık. Belki de son derece özel bir şey olduğundan gizli tutuluyor olabilir. Sonuçta DNA ‘nız falan alınıyor. Fakat yine de bir Monalisa tablosu kadar pahalı olacağını sanmıyoruz 🙂

 

27 Yorum “DNA Tabloları Duvarları Süslüyor”

  1. Harika bi tasarım ve düşünce. Bu konu hakkinda detaylı bir bilgiye, ulaşım fiyat gibi sorulara cevap bulabilirim acaba??? Tesekkur ederim…

  2. DNA tablosu yaptırmak istiyorum bilgilendirme Amaçlı ve fiyatları hakkında bilgi verirseniz sevinirim
    0 532 288 49 88

  3. Merhaba nisanlimin ve benim dna tablomu yanyana yaptirmak.istiyorum acaba fiyat araligini ogrenebilir miyi.m

  4. Bende yaptirmak istiyorum fiyat ve ulasim konusunda bilgilendirme yapabikirseniz sevinirim.. teşekkürler

  5. meraba kolay gelsin ben dna tablosu yaptırmak istiyorum yardımcı olabilirmisiniz çok acil dönüş yapabilirmisiniz numaram : 532 113 48 88

  6. Merhaba hediye olarak dna tablosu yaptırmak istiyorum. Bilgi ve sipariş için bir itibat numarası var mı?

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir